Doprava a platba

Dodanie objednaného tovaru prebieha v čo najkratšom termíne. Objednávky tovaru zrealizované do 12:00 hod. budú v prípade skladovej dostupnosti zrealizované v tom istom dni, ak bude tovar odosielaný formou špedície Slovak Parcel Service, s.r.o. na dobierku. Ak za tovar a dopravu bude platené prevodom na náš účet, tak jeho expedícia bude realizovaná v čo najkratšom termíne po pripísaní platby. Ak tovar nie je na našom internom sklade, je expedícia tovaru zvyčajne 1-4 pracovné dni podľa jeho dostupnosti
na sklade dodávateľa. V prípade dlhšej dodacej doby predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti bude bezodkladne informovať.

  • Ak kupujúci pri objednávaní tovaru cez internetový obchod zvolí možnosť osobného odberu: PELED s.r.o.,
    Pri Šajbách 1, 831 06 Bratislava . Platba je možná v hotovosti, platobnou kartou alebo prevodom na účet.
  • Miesto odberu t.j. adresa pre zaslanie tovaru je stanovená kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie tovaru sa považuje jeho prevzatie kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom obsahuje daňový doklad o kúpe tovaru, návod na používanie prípadne záručný list.

Spôsob platby a poplatky za dopravu

  • Spôsob platby si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru.
  • Prepravu zabezpečuje kuriérska služba Slovak Parcel Service, s.r.o. Ceny platia pre zásielky v rámci celej SR:
    - pri objednávke tovaru do 5kg: 4,00 € s DPH - platba vopred
    - pri objednávke tovaru do 5kg: 5,00 € s DPH - platba na dobierku
    - pri objednávke tovaru do 5kg nad 100€ s DPH doprava zdarma. 
    - osobný odber: 0 €
  • Pri objednávke tovaru nad 5kg a expresnej zásielky osobitná sadza dopravy podľa dohody s kupujúcim.
  • Pri nákupe nad 500 € na dobierku môže predávajúci požadovať od kupujúceho zaplatenie zálohy na účet predávajúceho do výšky 50% z celkovej ceny objednávky do 24 hod od jej potvrdenia.

Prebratie tovaru

Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal i výrobok neporušený (u zásielky Slovak Parcel Service, s.r.o. je možná len kontrola obalu, prípadne následná reklamácia poškodeného výrobku do 24 hodín od prevzatia), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.